טיפים להתמודדות וטיפול באקנה

רשימת הפעולות שניתן לבצע להתמודדות נכונה עם אקנה

1. להימנע (בכל מחיר…) מלגעת בפנים: חיידקים ולכלוך על הידיים עלולים להחמיר את מצב האקנה, אם נוגעים בפנים ללא הפסקה.

2. אין ללחוץ, לגרד או "לפוצץ" את הפצעונים. לחיצה על הפצעונים עלולה לגרום לצלקות ולהחדיר את החיידקים עמוק יותר לתוך העור. לא לשפשף את הפנים כאשר שוטפים את הפנים כדי לא לגרות את העור ולהחמיר את מצב האקנה. יש לסבן את הפנים בעדינות בסבון טבעי ללא כימיקלים ודטרגנטים ולשטוף במים פושרים, בוקר וערב.

סבון לטיפול באקנה

סבון טבעי לטיפול באקנה

3. להקפיד על תזונה נכונה: להימנע ממזון המכיל הורמונים (מומלץ לרכוש עוף טבע בלי אנטיביוטיקה והורמונים). הורמונים במזון עלולים לשנות את האיזון ההורמונלי ולהחמיר את האקנה. יש להעדיף מזון המכיל סיבים תזונתיים כמו ירקות ופירות טריים ומבושלים על קליפתם, עלים ירוקים (קייל, תרד), דגנים מלאים, גרעיני חמניות ודלעת לא קלויים, לצרוך יותר מזונות המכילים ויטמין C (קיווי, תות שדה, פירות הדר, פלפל אדום). אבץ וויטמין C הם ויטמינים ומינרלים חיוניים להבראת העור.

4. מומלץ להימנע ממזונות חריפים ומתובלים, סוכרים, מזון מטוגן ומעובד, משקאות המכילים קפאין (קוקה קולה, קפה).

5. להרבות בשתיית מים נקיים על מנת לשמור על לחות העור.

6. יש להחליף מצעים לעיתים קרובות.

7. מי שרוצה לפעול באופן אקטיבי יותר, יכול להשתמש בערכת טיפול באקנה, הכוללת תערובת שמנים וסבון המבוסס על שמנים טבעיים וצמחי מרפא של "מימוזה".

הרבה בריאות!

פורסמה ב-מרץ 25, 2016, ב-תזונה טבעית ורפואה מונעת ותויגה ב-, , , , , , . סמן בסימניה את קישור ישיר. 2 תגובות.

  1. חבר שלי סובל כבר הרבה זמן מחצ'קונים בפנים ובגב והשתמש בסבון ובשמן של "מימוזה" לאקנה, הפצעים התייבשו מהר מאוד ויש שיפור במראה הפנים שלו.

  2. כן, התכשירים הטבעיים של "מימוזה" מבית בדרך-הטבע, באמת עובדים.

כתיבת תגובה