פיברומיאלגיה – סיפור אישי

לפני כמה חודשים הגיעה אלי לקליניקה ש., אישה נאה בסוף שנות החמישים לחייה. ש., אישה פעילה וחיונית בדרך כלל, הגיעה אלי עם תלונות על תשישות קשה ושינה לא רצופה. ש., אובחנה כסובלת מפיברומיאלגיה.

ש., הייתה מברי המזל משום שכאשר החלה להתלונן על התסמינים של המחלה, כבר ידעו לקרוא לה בשם. שנים קודם לכן, נשים שחלו בתסמונת נאלצו לנדוד מרופא לרופא על מנת למצוא הגדרה ופתרון לשלל התסמינים מהן סבלו. מרביתן נתקלו גם בתשובה של הרופאים כי "הכל בראש".

טיפול בפיברומיאלגיה בדרך הקונבנציונלית

היום, כאשר תסמונת הפיברומיאלגיה היא כבר תפועה מוכרת, לרוב, מטופלות הנשים הסובלות ממנה ע"י קבלת מרשם להרגעה ושיפור השינה, שהם בעצם תרופות המכילות נוגדי דיכאון במינון נמוך. כמו ש., גם מטופלות אחרות שהגיעו אלי לקליניקה וטופלו בעבר ע"י תרופות קונבנציונליות, לא חשו או ראו הקלה ממשית בטיפול הנ"ל. אלה שהמשיכו בטיפול הקונבנציונלי ממשיכות לסבול מכאבים קשים בכל הגוף, מתשישות איומה שלא מאפשרת לקום מהמיטה ומשינה לא מסודרת.

טיפול טבעי תזונתי בפיברומיאלגיה

לאחר שהגיעה אלי לקליניקה, גילתה ש., שבאמצעות תזונה טבעית נכונה ומדויקת, היא יכולה להתנהל היטב יום שלם מבלי שתתמוטט או תסבול מתשישות שמשביתה אותה. התזונה הטבעית – כך גילתה ש., היא הפתרון הטוב ביותר להתמודדות היומיומית עם התסמונת.

עבור פיברומיאלגיה טיפול טבעי תזונתי, מכוון להקל על מגוון רחב של תסמיני המחלה: הפחתת ה"דלקת", שיפור השינה, הפחתת הסטרס, העלאת רמות האנרגיה והחיוניות כתוצאה מניקוי הכבד מהרעלים שהצטברו בו, שיפור התפקוד של מערכת העיכול ועוד. לכל תסמין כזה מתאימים תפריט טבעי לצד טיפול בתוספי תזונה וצמחי מרפא רלוונטיים.

תזונה טבעית לפיברומיאלגיה

תזונה טבעית – פיברומיאלגיה

הדגשים לגבי פיברומיאלגיה טיפול טבעי תזונתי

צריך לשים לב לכך שלכל חולה פיברומיאלגיה תסמינים שונים וכך גם עוצמתם, לכן לכל חולה מתאימים בצורה מדויקת תפריט תזונתי אישי וייחודי המתחשב גם בהעדפותיה.

מומלץ לפנות לטיפול בפיברומיאלגיה למומחים מתחום הטיפול הטבעי ככלל והתזונתי בפרט. בשילוב עם כלים מתחום האימון האישי ניתן להגיע לשיפור ממשי כי נדרשת רמת מחויבות אישית ומשמעת עצמית, ליישום ההמלצות ושמירה על הרגלי אכילה נכונים. יש לציין כי בישראל נשים רבות הסובלות מהתסמונת באופן שפוגע קשות בשגרת חייהן.

עבור תסמונת פיברומיאלגיה טיפול טבעי משולב, הכולל תזונה טבעית וצמחי מרפא מביא לשיפור דרמטי במצבן של החולות ומשיב את חייהן למסלול נורמלי.

 

לפרטים אודות טיפול טבעי תזונתי נכון ומדוייק בתסמונת פיברומיאלגיה, פנו למומחית בתחום – יוספה בראונשטיין.

יוספה למדה תזונה טבעית, צמחי מרפא ופרחי באך במכללת רידמן והיא גם מאמנת אישית מוסמכת (MCI), מטעם האיגוד הישראלי לאימון ממוקד תוצאות (איק"א). מטופליה ממליצים עליה בזכות היחס החם והאכפתי והשיפור המשמעותי שחל במצבם.

ניתן ליצור איתה קשר בקליניקה שלה בבת-ים במספר 03-6592095 או בנייד 050-6306357 או בדוא"ל
yosefa.brownstein@gmail.com

ולבקר באתר האינטרנט שלה בכתובת: http://www.bederech-hateva.co.il

פורסמה ב-ינואר 5, 2012, ב-תזונה טבעית ורפואה מונעת ותויגה ב-, , , , , . סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה